    From: Zajc<z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zalegla delegacja
    Date: Sun, 17 Sep 2006 03:04:27 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Sytuacja wyglada tak: Bylem zatrudniony na umowe zlecenie w pewnej firmie. Umowa
    wygasla ja jej nie chcialem przedluzyc, szef zaplacil nalezna kase ALE podczas
    tej pracy bywalem po pare dni na delegacjach. Teoretycznie kasa za diete powinna
    byc wyplacona przed wyjazdem, szef mowil ze wszystko uregulujemy przy wyplacie.
    Zgodzilem sie na to, ale teraz powiedzial mi ze kasa za delegacje nie
    przysluguje pracownikom zatrudnionym na umie zlecenie.
    Teraz nie wiem czy nalezy mi sie ta kasa czy nie. Slyszalem od znajomego ze tak.
    Jakby ktos byl zorientowany w tej sprawie prosilbym o wypowiedzienie sie (jakis
    prawnik, ksiegowy), ewentualnie prosilbym o jakis artukul z jakiegos kodeksu

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info