  • 1. Data: 2004-11-26 18:15:34
    Temat: zaleganie z platnoscia w Erze i wyl uslugi?
    Od: "news.futuro.pl" <k...@e...pl.pl.pl>

    Witam!

    Mam ponizszy problem, prosze o pomoc z walce z molochem!!

    W dniu 16.10.2004 mijal termin platnosci fakturki za m-c pazdziernik.
    W dniu 23.11.2004 siec EraGsm calkowicie zawiesila mi swiadczenie uslug, bez
    jakiegokolwiek wczesniejszego poinformowania. Nie bylo zadnego listu,
    telefonu, SMSa, poprostu NIC!
    Dodatkowo era pobierala sama pieniadze dzieki usłudze polecenie zaplaty, ale
    niestety w dniu 16.10.2004 kiedy chcieli je pobrac z konta, niebylo srodkow
    o czym ja tez niewiedzialem :(

    W zwiazku z powyzszym zajsciem wypowiedzialem umowe gdyz swiadomie przestali
    mi swiadczyc usluge.
    Teraz pytanie, czy sa jakies przepisy jezeli tak to gdzie i jakie ktora
    nakazuja usugodawcy poinformowac klienta ze zalega z jakas platnoscią zanim
    wylaczy mu sie usluge?
    Osobiscie zawsze w razie jakiegokolwiek zalegania dostawalem wezwanie do
    zaplaty z grozba wylaczenia uslugi w razie zalegania, a tym razem NIC :(

    Z GORY WIELKIE DZIEKI ZA JAKIEKOLWIEK WSKAZOWKI!
    Krzysiek

    grey(maupa)salwator(krropka)net

  • 2. Data: 2004-11-27 15:01:06
    Temat: Re: zaleganie z platnoscia w Erze i wyl uslugi?
    Od: "Tomek" <t...@s...net>

    Witam

> [...]
    ale
    > niestety w dniu 16.10.2004 kiedy chcieli je pobrac z konta, niebylo

    W dniu platnosci faktury w takim wypadku masz obowiazek zapewnic srodki na
    koncie umozliwiajace pobranie z Twojego konta naleznosci. Jezeli nie jest to
    mozliwe masz sam uregulowac platnosc

    > Teraz pytanie, czy sa jakies przepisy jezeli tak to gdzie i jakie ktora
    > nakazuja usugodawcy poinformowac klienta ze zalega z jakas platnoscią
    zanim
    > wylaczy mu sie usluge?

    Z tego co wiem to nie ma takiego obowiazku...

    pozdrawiam
    TCz