  • 1. Data: 2004-11-26 18:47:16
    Temat: Podanie o odszkodowanie za uszkodzenie samochodu
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Czy ktos z was kiedykolwiek skladal podanie do zarzadcy drogi o
    odszkodowanie za poniesione na niej straty. Dokladnie chodzi mi o systuacje
    gdy uszkodzilem samochod na nieodsniezonej drodze. Nie chodzi mi o to ze
    szalalem na lodzie i wpadlem do rowu :) Wrecz przeciwnie. Droga
    nieodsniezona od kilku dni (chyba 2 dni). Na drodze zmarzniety snieg z lodem
    w takich ilosciach ze samochod osobowy jadac caly czas trze podwoziem o ta
    mieszanine lodu i sniegu. Skutek - polamane plastiki z przodu przy predkosci
    20-30 km/h. Chcialbym zlozyc podanie o odszkodowanie. Czy ktos wie gdzie
    moge znalezc jakis wzor czegos takiego, lub moze podstawe prawna ? Potrzebne
    mi beda np. zdjecia tej nieodsniezonej drogi ?

    Patryk

  • 2. Data: 2004-11-26 21:26:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <co7tvo$fqf$1@nemesis.news.tpi.pl>, Patryk wrote:
> [...]
    > moge znalezc jakis wzor czegos takiego, lub moze podstawe prawna ? Potrzebne
    > mi beda np. zdjecia tej nieodsniezonej drogi ?

    Potrzebny ci będzie przede wszystkim dowód, że połamałeś to na tej drodze
    z takiego a nie innego powodu. Ponadto są różne kategorie dróg i ich
    odśnieżania, co zapewne regulowane jest ustawowo i może czynić twoje
    roszczenia bezzasadne i w tym kontekscie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-27 09:40:38
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:3378oc.8a5.ln@ziutka.router...
> [...]
    > odśnieżania, co zapewne regulowane jest ustawowo i może czynić twoje
    > roszczenia bezzasadne i w tym kontekscie.

    Zdaje sobie z tego sprawe ze sa rozne drogi. Droga ta byla droga powiatowa,
    czy cos takiego. Wiem tyle ze odsniezyc powinno ta droge miasto w ktorym
    jest starostwo. Czy jak bym zrobil zdjecie samochodu stojacego na tej drodze
    zawalonej lodem to by wystarczylo ? Czy moze powinienem jeszcze podjechac na
    komisariat policji i spisac protokol/zeznania ze uszkodzilem sobie samochod
    na tej wlasnie drodze ?

    Patryk

  • 4. Data: 2004-11-28 17:38:16
    Od: "Grzechu" <t...@g...pl>

    >Czy jak bym zrobil zdjecie samochodu stojacego na tej drodze
    >zawalonej lodem to by wystarczylo ?

    hahahahah :D
    Trzeba bylo wezwac patrol drogowki w momencie jak sobie urwales te czesci.
    Potrzebna jest pewno opinia bieglych przy takim procesie itd. Jednym slowem,
    szerokiej drogi :D

    Grzechu