  • 1. Data: 2004-11-26 16:39:48
    Temat: ZASIŁEK RODZINNY I ALIMENTACYJNY
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam,
    Pogubiłam się w gąszczu przepisow w związku z tym mam pyanie następującej
    terści;
    Czy korzystając z zasiłu rodzinnego i dodatku alimentacyjnego na pdst ustawy
    o świadczeniach rodzinnych z dn 28.1.2003 ,gdzie podstawą do przyznania
    świadczenia są dochody za 2002 rok,jestemn zobowiązania do zgłoszenia
    uzyskania dochodu w roku 2004 z tyt.umow o dzieło i zlecenia i czy to
    wsztrzyma wypłaty???
    czy dochod za 2004 ma wpływ na ewentualne wypłaty w latch następnych
    Bardzo dziękuję za odpowiedz,proszę o podanie podstawy prawnej
    Ania

  • 2. Data: 2004-11-26 19:19:38
    Temat: Re: ZASIŁEK RODZINNY I ALIMENTACYJNY
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > świadczenia są dochody za 2002 rok,jestemn zobowiązania do zgłoszenia
    > uzyskania dochodu w roku 2004 z tyt.umow o dzieło i zlecenia i czy to
    Te świadczenia masz już przyznane?
    Przy przyznawaniu świadczeń na okres 01-05-2004 do 31-08-2005 są brane
    dochody za 2002 rok.
    > czy dochod za 2004 ma wpływ na ewentualne wypłaty w latch następnych
    Tak. ponieważ okres zasiłkowy od 01-09-2005 ma być naliczany na podstawie
    dochodów za rok 2004.

    Podobno w październiku weszła jakaś nowa ustawa która troszeczke miesza w
    tym wszystkim

    PawełJ

  • 3. Data: 2004-11-27 12:04:57
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Dziękuje :)owszem świadczeni ana okres od 01.05.04 do 31. 08.05 mam
    przyznane na pdst dochodow za 2002 rok,ale zaniepokoil mnie zapis mowiacy
    informowaniu o uzyskanych dochodach w okresie zasiłkowym stad moje
    pytanie,pozdrawiam
    Ania