  • 1. Data: 2005-06-22 10:02:11
    Temat: zakup działki nie podzielonej
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    Mam mozliwosc zakupu działki ktora zostanie dopiero wydzielona. Właściciel
    ma duzy pas dzialki ktory bedzie dzielic na kilka małych do sprzedania pod
    domki. Z tego co sie orientuje taki podzial trwa okolo 2-3 miesiecy w naszym
    rejonie. Czy w jakis sposob moge sie zabezpieczyc odnosnie zakupu tej
    dzialki ktora bedzie wydzielona? tak aby jego zapewnienia (sprzedawcy) nie
    okazał się pustą obietnica. Czy moge zawrzec jakas umowe w ktorej on
    zapewni ze dzialki podzieli i mi sprzeda jedna z nich?

    za kazda odpowiedz bede wdzieczny

    ar

  • 2. Data: 2005-06-22 10:36:47
    Temat: Re: zakup działki nie podzielonej
    Od: "Dawid Milczarek" <d...@w...home.pl_fif.to_raf.net>

    Umowa przedwstepna w formie aktu notarialnego najlepiej zabezpieczy
    interesy (art. 390 par. 2 KC).