  • 1. Data: 2005-11-08 09:36:18
    Temat: zakup bez VAT'u
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy istnieje mozliwosc zakupu na firme czesci komputerowych itp. bez vatu w
    sklepie (hurtowni)
    - nie wiem do dalszej odsprzedazy czy jak ?

    pozdrawiam
    Piotr Ufel

  • 2. Data: 2005-11-08 10:12:58
    Temat: Re: zakup bez VAT'u
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Taptuś napisał(a):

    > czy istnieje mozliwosc zakupu na firme czesci komputerowych itp. bez vatu w
    > sklepie (hurtowni)
    > - nie wiem do dalszej odsprzedazy czy jak ?

    Pytaj na pl.soc.szarastrefa ;PPP

    j.

  • 3. Data: 2005-11-08 12:34:52
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    > Pytaj na pl.soc.szarastrefa ;PPP

    nie o to chodzi - legalnie pytam czy sie da
    Piotr Ufel

  • 4. Data: 2005-11-08 12:40:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Taptuś napisał(a):

    [...]

    > nie o to chodzi - legalnie pytam czy sie da

    Legalnie... Hmm... Musiałbyś być okrętem, np Darem Młodzieży, mieć
    nadany swój nr PKWiU i być zwolnionym z podatku VAT. To wtedy tak.
    Można by pewnie znaleźć inne przykłady na taki zakup "bez vat"
    jednak są to jakieś specjalne okoliczności. Jeszcze np eksport. ;)

    j.