  • 1. Data: 2005-08-29 13:55:05
    Temat: zaklocanie spokoju
    Od: "mskocz" <m...@i...pl>

    Witam
    Mieszkam bardzo blisko dzwonicy koscielnej, ktora z kolei ma zamontowane
    elektrycznie
    uruchamiane dzwonienie o zadanej porze i jest to dosc ucazliwe bo w porach
    nieznosnych (np 6.00 lub 21.00) rozlega sie przerazliwy halas gdyz bija
    najwieksze dzwony, rycza okrutnie.

    Grupowicze powiedzcie mi co mam zrobic i jakie mam mozliwosci prawnego
    przeciwdzalania?
    Nie mozna przeciez powiedziec, ze ktos to robi na zlosc lecz tak czy owak
    zakluca cisze.

  • 2. Data: 2005-08-29 17:45:09
    Temat: Re: zaklocanie spokoju
    Od: Shield <u...@g...9o.pl>

    > Grupowicze powiedzcie mi co mam zrobic i jakie mam mozliwosci prawnego
    > przeciwdzalania?

    A przeczytałeś/łaś wątek na 100 postów sprzed dwóch miesięcy na ten właśnie
    temat?

    Tu:
    http://tinyurl.com/96bxx

    --
    Pozdrawiam,
    Shield.

  • 3. Data: 2005-08-30 06:40:33
    Od: "¤¤¤ LONGUS ¤¤¤" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mskocz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeciwdzalania?
    > Nie mozna przeciez powiedziec, ze ktos to robi na zlosc lecz tak czy owak

    Swego czasu, pamietam bylo takie orzeczenie jakiegos sadu prawdopodobnie z
    Krakowa zakazujace w dniach pracy dzwonic "dzwoneczkami" bez powodu -tylko
    w niedziele i o ile mnie pamiec nie myli nie wiecej niz 1 raz na godzine.

    A co do mozliwosci to wydaje mi sie iz jedna to droga cywilna - i tu bym
    sie zastanawial na ile glosny halas stanowi niedozwolona forme immisji -
    ale o tym to moze wypowiedza sie cywilisci

    Jest jeszcze jedna mozliwos - telefon albo do wydzialu ochrony srodowiska
    wlasciwego dla miejsca zamieszkania urzedu miasta/gminy albo sanepidu
    niech przyjada i dokonaja pomiarow natezenia dzwieku - stosowne maksymalne
    wartosci zostaly okreslone w ustawie o ochoronie przyrody/ srodowiska ( nie
    podam teraz dokladnie bo nie mam dz.u pod reka ) badz w rozporzdeniu do tej
    ustawy

    Zycze powodzenia w tepieniu czarnego utrapienia narodu !!!