  • 1. Data: 2002-09-23 10:36:59
    Temat: zakłócanie porzadku domowego
    Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl>

    Czy istnieją przepisy regulujące kwestię gry na instrumencie (muzyk
    zawodowy). Czy okazjonalne ćwiczenia w porach popołudniowych mogą być uznane
    za zakłócanie porzadku mieszkańców bloku, klatki itp.

  • 2. Data: 2002-09-23 14:53:12
    Temat: Re: zakłócanie porzadku domowego
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uznane
    > za zakłócanie porzadku mieszkańców bloku, klatki itp.

    Dowiedz się w administracji swojej nieruchomości o regulamin porządku
    domowego i zobacz, co tam jest napisane. Zazwyczaj regulamin stanowi, iż
    cisza obowiązuje od 22.00 do 6.00. Poza tymi godzinami nie ma ograniczeń.
    Straż Miejska kiedyś mnie uświadomiła, iż granie muzyki na ulicy /pod moim
    balkonem, jazz, trąbka, codziennie przez miesiąc/ nie zakłóca porządku i oni
    nie mogą nic zrobić, jeśli nie są używane urządzenia wzmacniające. I to
    nawet nie musi być muzyka. Ktoś bez słuchu i umiejętności może wyjść na
    ulicę i ryczeć cały dzień - wolno mu bo mamy demokrację.

  • 3. Data: 2002-09-23 18:45:22
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>

    Ktoś bez słuchu i umiejętności może wyjść na
    > ulicę i ryczeć cały dzień - wolno mu bo mamy demokrację.

    A potem sie dziwic, ze ktos strzela z okna :):):)

    Pozdrawiam
    Dan