    From: "Ingle" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakaz zatrzymywania?
    Date: Mon, 19 May 2003 22:35:20 +0200
    Sender: i...@p...onet.pl@chello062179040070.chello.pl

    Witam
    Prosze o wasza opinie n/t ponizszej sytuacji (kolo lonitska Balice w
    Krakowie):

    | |
    | \__ Z = koniec zakazu zatrzymywania
    | __|
    | /
    | |

    Znak Y znajduje sie na bramie wjazdowej na teren lotniska. Panowie w
    niebieskich mundurkach stwierdzili, ze zatrzymanie sie przed brama (nie byl
    w zaden sposob utrudniony wjazd!) jest ewidentnym zlamaniem zakazu
    zatrzymywania. Czy jednak nie jest tak, ze zakaz zatrzymywania dotyczy tylko
    jezdni? Dla mnie takie "rozszerzenie pojecia" jest naciaganiem przepisow,
    ktore jasno mowia, ze nie wolno "zastawiac bram wjazdowych w sposob
    uniemozliwiajacy skorzystanie z nich" (albo jakos podobnie). Co wy na to?
    Dziex z gory za odpowiedz
    Ingle