  • 1. Data: 2002-03-24 18:08:38
    Temat: KRUS - jak rozwiązać ten problem?
    Od: "Skrodzcy" <s...@s...tkb.net.pl>

    Witam!
    Mam wielki problem. Mój znajomy w 1995 r. zakupił 13 hektarów ziemi i jest
    rolinkiem. Mimo to przez ten okres nie zapłacił żadnej składki, nie ma
    legitymacji ubezpieczeniowej i nie ma żadnych innych źródeł dochodu. Jego
    zadłużenie wynosi obecnie około 4 tysięcy zaległej składki i jeszcze więcej
    odsetek. Teraz chciałby wszystko uregulować na raty, a odsetki umorzyć.
    W związki z tym proszę o madrą poradę w tej sprawie, a zwłaszcza:
    - czy czy istnieje szansa na umorzenie odsetek
    - rozłożenia zaległości na raty
    - do kogo napisać ewentualne podanie lub odwołanie