  • 1. Data: 2003-03-01 09:39:43
    Temat: rygor natychmiastowy/komornik/rzeczywistość/...i fundusz gwarancyjny
    Od: "news.acn.net" <p...@w...pl>

    Witam.
    własnie wqygrałem sprawe w sądzie która ciągnęła sięprawie 7 lat...co
    ciekawe sędzine która tąsprawe prowadziła wykopali na zbity.....itd
    spór o kase.. wypłatka plus odprawka plus inne takie tam...
    i zdziwionyy jestem i nie bardzo rozumiem...
    cóz oznaczają te słowa..
    "z całej zasądzonej sumy tylo 490zł jestpod rygorem natychmiastowego
    wykonania..."
    to nie dosłownie ale tak jak zapamiętałem...
    reszta czyli jakieś 3 tys plus odsetki z 7 lat poprostu zasądzono i tyle..

    kłopot w tym że firmy nie ma..
    wsiąkła..
    została sprzedana i nowy właściciel jakoś jest nieuchwytny...
    zastępował go kurator...
    moja prośba o info
    1 cóż oznacza że tylko te 490 zł jest pod tym rygorem..
    2 skoro firma jest nie do od\nalezienia to kasy ne zobacze...
    jaka jest proce\dura przy starcie do funduszu gwarancyjnego???
    3 czy kompornik weźmie odemnie kjase z górki czy dopiero jeśli znajdzie
    klienta???
    ile tak naprawde zwróci mi fundusz gwarancyjny
    skoro z 3.5 tys
    1000 to pensja
    2000 odprawka
    500 ekwiw. za urlop...
    jak to wygląda w praktyce i czego się mogę spodziewać..

    Dzięlkki wielkie za informacje..
    Piotr Krupa

  • 2. Data: 2003-03-01 15:37:16
    Od: "Piotrek" <p...@w...pl>

    jejku przepraszam za tą nazwe "od"
    Piotrek

  • 3. Data: 2003-03-01 19:36:47
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > własnie wqygrałem sprawe w sądzie która ciągnęła sięprawie 7 lat...co

    ja na twoim miejscu skierował bym sprawe do Strazburga o przewlekłośc
    postępowania w wyniku której utraciłeś możliwość rzeczywistej egzekucji
    należnoći. wygrasz zapewne i tam zasądzą ci odszkodowanie znacznie wyższe i
    całkowicie pewne.

    tu masz trochę lektury
    http://www.rp.pl/prawo/doc/Astrasburg/strasb_trybuna
    l.html

    Stan_Z

  • 4. Data: 2003-03-03 00:33:24
    Od: "Robert Nietupski" <n...@h...pl>

> [...]
    > 2000 odprawka
    > 500 ekwiw. za urlop...
    > jak to wygląda w praktyce i czego się mogę spodziewać..
    Witam!!
    od pazdziernika 2002 zmienily sie przepisy dot wyplat z fundusz gw.
    konkludujac nic nie dostaniesz z funduszu ...
    chyba, że firma upadla, a ty w przeciagu 0,6 roku od upadlosci firmy
    dostanie "bumage" od komornika o niesciagalnosci dlugu
    Pozdrawiam
    Robert

  • 5. Data: 2003-03-04 07:15:26
    Od: "Piotrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Nietupski" <n...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba, że firma upadla, a ty w przeciagu 0,6 roku od upadlosci firmy
    > dostanie "bumage" od komornika o niesciagalnosci dlugu

    sprawa sięzakończyła teraz...
    czyli że mogęsobie pogwizdać???
    skoro tyle czasu upłynęło????
    coś się gotuje we mnie......
    poprzednia sędzina przez 4 lata wysyłała pisma do niewłasciwej firmy która w
    nazwie była b. ppodobna..
    wykopali ją po tym czasie a sprawa zamiast 8 posiedzeń zajęła 2
    czy moę już po zakończeniusprawy z tym Sztrasburgiem????
    no coś mnie trafia...
    Zdrowia....

  • 6. Data: 2003-03-04 10:37:24
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wykopali ją po tym czasie a sprawa zamiast 8 posiedzeń zajęła 2
    > czy moę już po zakończeniusprawy z tym Sztrasburgiem????

    możesz zawsze jeśli to dotyczy przewlekłości postępowania z winy wymiaru
    sprawiedliwości. Tylko warto to zrobić z jakimś dobrym adwokatem.

    Stan_|Z