  • 1. Data: 2005-05-14 07:30:57
    Temat: zajęcie nieruchomości bez zgody właściciela
    Od: Bogdan<b...@p...fm>

    Firma budowlana robiąc wykopy pod budowę złożyła na położonej niedaleko
    mojej działce gruz i mat. budowlne - bez mojej wiedzy i zgody. Po mojej
    interwencji obiecano usunąć gruz - ale bez skutku. Ta spychologia trwa już ponad
    rok. Przyciśnięty kierownik budowy ostatecznie odesłał mnie na Policję - co
    uczyniłem i w rezultacie został skierowany wniosek do Sądu Grodzkiego o usunięcie
    przez firmę budowlaną gruzu i przywrócenie działki do stanu pierwotnego.
    Chciałbym także domagać się rekompensaty - czy mogę to zrobić i w jaki sposób?
    Bogdan

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-14 11:18:18
    Temat: Re: zajęcie nieruchomości bez zgody właściciela
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Przy okazji:
    http://www.brpo.gov.pl/index.php?poz=220&id=56
    JaC

  • 3. Data: 2005-05-14 17:25:19
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 14 May 2005 13:18:18 +0200,
    666 <j...@i...pl> screamed:
    > Przy okazji:
    > http://www.brpo.gov.pl/index.php?poz=220&id=56

    Przy okazji:

    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    Artur

    ps. ale odnoszę wrażenie, że w Twoim przypadku czynność ta jest zbyt
    skomplikowana...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 19:24:07 user up 10611 days, 7:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Multitasking a Pentium is like stepping on the motherboard with running cleats.