  • 1. Data: 2005-05-14 07:25:42
    Temat: zajęcie nieruchomości bez zgody właściciela
    Od: Bogdan<b...@p...fm>

    Firma budowlana robiąc wykopy pod budowę złożyła na położonej niedaleko
    mojej działce gruz i mat. budowlne - bez mojej wiedzy i zgody. Po mojej
    interwencji obiecano usunąć gruz - ale bez skutku. Ta spychologia trwa już ponad
    rok. Przyciśnięty kierownik budowy ostatecznie odesłał mnie na Policję - co
    uczyniłem i w rezultacie został skierowany wniosek do Sądu Grodzkiego o usunięcie
    przez firmę budowlaną gruzu i przywrócenie działki do stanu pierwotnego.
    Chciałbym także domagać się rekompensaty - czy mogę to zrobić i w jaki sposób?
    Bogdan

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-14 10:18:07
    Temat: Re: zajęcie nieruchomości bez zgody właściciela
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    Pozew cywilny. I dwie drogi. Albo odszkodowanie, jeśli naczynili jakiś
    tam strat - poniszczyli rośliny na przykład. Albo czynsz za używanie.
    Średni za okres, gdy działka była zajęta.