  • 1. Data: 2006-04-25 02:47:12
    Temat: prawo do odprawy w pelnej wysokośc uzupelniającej
    Od: halina<h...@o...pl>

    szukam wszelkich informacji na temat odprawy uzupełniającej- podstawy
    prawnej,orzecznictwo sądowe czy ine żrodla.
    Czy mam prawo do pełnej odprawy emerytalnej w przypadku,gdy otrzymałam już
    odprawę w zwiazku z przejściem na rentę inwalidzką w instytucji.która w 2003 roku
    została zlikwidowana,a obecnie pracuję w nowej instytucji ,która przejęła
    kompetencje jednostki zlikwidowanej .

    -> http://usenet.pomocprawna.info