  • 1. Data: 2006-12-19 21:36:40
    Temat: zadanie faktury na nowy produkt, albo zwrotu wartosci vat?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    kupilem w sieci nowy przedmiot od firmy, na stronie jest informacja ze na
    wszystkie nowe produkty mozna otrzymac f-re vat. Otrzymalem paczke, bez
    f-ry, a na moja prosbe otrzymalem infrmacje ze niestety ale na ten produkt
    nie moge jej otrzymac.
    Zaproponowano mi zwrot towaru, ale ze wzgledu na to ze na paczke czekalem 3
    tygodnie, kilkukrotnie dzwonilem itp, w dodatku w powiazaniu z ta sprawa
    ponioslem jeszcze inne spore koszty - nie chce zwracac towaru, ale zadam
    faktury, lub zwrotu wartosci podatku vat.
    Jak sie maja przepisy do takiej sprawy, szczegolnie do tego ze chce albo
    f-re albo zwrot podatku, bo o tyle bede w tyl jesli f-ry nie dostane.

    Pomijam temat ze moge isc do US i powiedziec ze kupilem cos nowego na co
    firma mi nie chce wystawic dowodu zakupu, bo nie chce robic problemow, tylko
    zakonczyc temat, a nie doplacac do sprawy 70zl, bo tyle okolo by wyniosl
    vat.

    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2006-12-19 22:30:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@U...pl> napisal(a):
> [...]
    > f-ry, a na moja prosbe otrzymalem infrmacje ze niestety ale na ten produkt

    Jak to nie możesz. Musisz móc. :) Jeśli ktoś coś w Polsce sprzedaje,
    to musi wystawić na to fakturę albo co najmniej rachunek, jeśli
    nabywca sobie tego życzy. No, chyba że to sprzedaż agencyjna.

> [...]
    > zakonczyc temat, a nie doplacac do sprawy 70zl, bo tyle okolo by wyniosl

    Nie masz innego wyjścia, tylko zagrozić podkapowaniem do US. Przyślą
    fakturę, gwarnatuję. Inna sprawa, że możesz wtedy mieć wątpliwości co
    do jej rzetelności.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/