  • 1. Data: 2013-04-15 19:51:05
    Temat: zachowek po siostrze
    Od: a...@g...com

    kilka tygodni temu zmarła moja siostra, siostra była osobą samotna.nie miała dzieci
    jedynymi spadkobiercami jestem ja i dzieci po moim zmarłym rodzeństwie. okazało się
    że siostra zapisała wszystko jednej z siostrzenic, czy mi jako bratu należy się jakiś
    zachowek a jeśli tak to jak tego dochodzić.
    z góry dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2013-04-15 20:21:40
    Temat: Re: zachowek po siostrze
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@g...com wrote:
> [...]
    że siostra zapisała wszystko jednej z siostrzenic, czy mi jako bratu należy się jakiś
    zachowek a jeśli tak to jak tego dochodzić.

    google: jak dochodzić prawa do zachowku

  • 3. Data: 2013-04-17 10:58:25
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    a...@g...com wrote:
    > czy mi jako bratu należy się jakiś zachowek
    tak, pod warunkiem że nie zostaniesz uznany za niegodnego
    dziedziczenia

  • 4. Data: 2013-04-18 07:53:13
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    poszukiwacz wrote:
> [...]

    Przepraszam, przypomniałem sobie że według kodeksu cywilnego
    zachowek po rodzeństwie nie należy się i kropka.
    art. 991 kc