  • 1. Data: 2014-06-04 01:10:11
    Temat: Zniesławienie w internecie.
    Od: "P.H.Klociuszek" <a...@w...pl>

    Jak zdobyć dane osoby, która zniesławiła mnie na internecie? Jedynie
    drogą sądową? Dodam, że prowadzę firmę, którą ona publicznie zopiniowała
    negatywnie.

  • 2. Data: 2014-06-04 01:37:26
    Temat: Re: Zniesławienie w internecie.
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jak zdobyć dane osoby, która zniesławiła mnie na internecie? Jedynie drogą
    > sądową? Dodam, że prowadzę firmę, którą ona publicznie zopiniowała
    > negatywnie.
    Opinia to nie, to samo co paszkwil.
    Jeżeli uważasz, że zostałeś pomówiony, to udaj się na najbliższy Ci
    komisariat policji.
    Policja ma instrumenty, by namierzyć i wysłuchać drugą stronę...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-06-04 01:37:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "P.H.Kliuszek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak zdobyć dane osoby, która zniesławiła mnie na internecie? Jedynie
    > drogą sądową? Dodam, że prowadzę firmę, którą ona publicznie zopiniowała
    > negatywnie.

    Zopiniowanie negatywnie jakiejś firmy, samo w sobie, nie jest zabronione. O
    ile nie zechcesz wskazać tego materiału, to pozostaje Cię odesłać do Ustawy
    o nieuczciwej konkurencji.

  • 4. Data: 2014-06-05 01:33:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-04 01:10, P.H.Klociuszek pisze:
    > Jak zdobyć dane osoby, która zniesławiła mnie na internecie? Jedynie
    > drogą sądową? Dodam, że prowadzę firmę, którą ona publicznie zopiniowała
    > negatywnie.
    Nie oszukujmy się. Widocznie na to zasłużyłaś. Każdy ma prawo do
    wyrażania swoich opini.

    --
    animka