  • 1. Data: 2009-06-08 05:20:11
    Temat: zakup przyczepy kemp i jej zwrot
    Od: KK <kamil_krol@TNIJTO_wp.pl>

    Witam, w sobote sprzedalem przyczepe kemp. Spisalismy umowe kupna
    sprzedazy i koles pojechal. Dzisiaj dzwoni ze jednak przyczepa nie jest
    mu potrzebna i chcialby ja zwrocic. Ja jednak nie mam pieniedzy zeby mu
    oddac bo przeznaczylem je na zaliczke na samochod. Co w takiej sytuacji ?

  • 2. Data: 2009-06-08 06:07:36
    Temat: Re: zakup przyczepy kemp i jej zwrot
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    pl
    *KK* napisał(-a):

> [...]
    > jest mu potrzebna i chcialby ja zwrocic. Ja jednak nie mam pieniedzy
    > zeby mu oddac bo przeznaczylem je na zaliczke na samochod. Co w

    Niech ją sprzeda. Być może jestem w błędzie, ale chyba nie jesteś
    zobligowany do przyjmowania zwrotów. Chyba że masz taką dobrą wolę.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2009-06-08 06:25:32
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    pl

    > Niech ją sprzeda. Być może jestem w błędzie, ale chyba nie jesteś
    > zobligowany do przyjmowania zwrotów. Chyba że masz taką dobrą wolę.

    albo powiedz, że została Ci połowa kwoty :)

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2009-06-08 07:07:26
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    KK pisze:
> [...]
    > mu potrzebna i chcialby ja zwrocic. Ja jednak nie mam pieniedzy zeby mu
    > oddac bo przeznaczylem je na zaliczke na samochod. Co w takiej sytuacji ?

    nic
    jak bylo to zrobione bezposrednio to juz jest po sprawie, ty sprzedales,
    on kupil, w umowie jest napisane (mam nadzieje) ze zapoznal sie ze
    stanem przyczepy i nie wnosi roszczen i takie tam potrzebne dupokryjki i
    tyle.

  • 5. Data: 2009-06-08 10:13:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KK pisze:
> [...]
    > mu potrzebna i chcialby ja zwrocic. Ja jednak nie mam pieniedzy zeby mu
    > oddac bo przeznaczylem je na zaliczke na samochod. Co w takiej sytuacji ?

    Nic. Nie Twój problem.

  • 6. Data: 2009-06-08 19:22:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dostaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > on kupil, w umowie jest napisane (mam nadzieje) ze zapoznal sie ze stanem
    > przyczepy i nie wnosi roszczen i takie tam potrzebne dupokryjki i tyle.

    A jak nei jest, to coś w praktyce zmienia?

  • 7. Data: 2009-06-08 19:23:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJTO_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mu potrzebna i chcialby ja zwrocic. Ja jednak nie mam pieniedzy zeby mu
    > oddac bo przeznaczylem je na zaliczke na samochod. Co w takiej sytuacji ?

    Odpowiedz mu, ze nei jesteś zainteresowany jej zakupem. Jakbyś ją chciał
    zachować, tobyś nie sprzedał.