  • 1. Data: 2009-06-08 08:51:31
    Temat: Wojsko studia
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Jestem tegorocznym maturzystą i mam zamiar rozpocząć w tym roku studia. Mam kilka
    pytań na które nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. Pierwsza sprawa dotyczy
    Wojskowej Komisji Uzupełnień (WKU). Mam odroczenie służby wojskowej do kwietnia i
    nie wiem czy mam zgłosić się do WKU z zaświadczeniem o kontynuowaniu nauki? Lub czy
    powinienem zgłosić się z prośbą o przeniesienie do rezerwy wojskowej? Czy coś
    powinienem załatwić w Wojskowej Komisji Uzupełnień, aby móc pójść na studia? Czy
    przymusowy pobór do wojska został utrzymany czy zniesiony? Druga sprawa to dokumenty
    wymagane przy rekrutacji na studia. Jaki dokumenty trzeba złożyć i jaki jest
    ostateczny na to termin?