  • 1. Data: 2010-01-08 16:13:45
    Temat: e-sad działa?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Komuś w ogóle udało się tam zarejestrować?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 2. Data: 2010-01-08 17:40:01
    Temat: Re: e-sad działa?
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-01-08 17:13, Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam
    >
    > Komuś w ogóle udało się tam zarejestrować?

    z zarejestrowaniem się nie ma problemu, ale nie licz na zbyt szybką
    aktywację konta. Przypuszczam, że jeszcze nikomu nie aktywowali, bo ja
    założyłem już 3-go przed północą i na razie cisza.

  • 3. Data: 2010-01-08 17:52:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Paul napisał(a) :

    > z zarejestrowaniem się nie ma problemu, ale nie licz na zbyt szybką
    > aktywację konta. Przypuszczam, że jeszcze nikomu nie aktywowali, bo ja
    > założyłem już 3-go przed północą i na razie cisza.

    Łoooooo, a jak wyglądał proces założenia? U mnie po wpisaniu
    wszystkiego i kliknięciu "Wyślij" nic się nie dzieje. Tylko znika
    hasło i pojawia się nowy kod do wpisania. Żadnego komunikatu. Po
    naciśnięciu "Drukuj" otrzymuję pdf-a ze swoimi danymi.

    Szumne deklaracje coś głosiły, że w pierwszej dekadzie stycznia
    będzie już można składać pozwy. To jeszcze zostały 2 dni :-D
    "Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle."

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 4. Data: 2010-01-08 18:03:21
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-01-08 18:52, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > będzie już można składać pozwy. To jeszcze zostały 2 dni :-D
    > "Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle."

    Hmm, mi po kliknięciu Wyślij napisało, że konto zostanie aktywowane w
    ciągu dwóch dni.

    Sprawdź czy masz włączoną akceptację cookies.
    Spróbuj też może z innej przeglądarki.

    Od strony technicznej to ta strona jest 10 lat za murzynami.
    https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=18 - kliknij Polityka
    Certyfikacji - musisz zapisać plik na dysku, dodać rozszerzenie pdf i
    dopiero możesz to otworzyć.
    poklikaj trochę w różne linki, w pewnym momencie zamiast strony
    zobaczysz kod html wypluty na stronę, po odświeżeniu strony będzie ok.
    linki w postaci javascript:, a jak chcę kliknąć rolką i otworzyć stronę
    w nowej karcie to co?

    ktoś powinien za tą stronę zawisnąć na jajach, ale to jest Polska,
    pewnie jakiś znajomy królika dostał grubą kasę za zrobienie tego gówna.

  • 5. Data: 2010-01-08 18:51:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Paul napisał(a) :

    > Hmm, mi po kliknięciu Wyślij napisało, że konto zostanie aktywowane w
    > ciągu dwóch dni.
    >
    > Sprawdź czy masz włączoną akceptację cookies.
    > Spróbuj też może z innej przeglądarki.

    Próbowałem z 3. Dopiero na drugim kompie z wyłączonymi wszelkimi
    zabezpieczeniami przeszło i pojawił się żółty monicik, że złożono
    wniosek.

    > Od strony technicznej to ta strona jest 10 lat za murzynami.

    Chyba za tymi z buszu. Bo za resztą to ze 30 lat.

    > https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=18 - kliknij Polityka
    > Certyfikacji - musisz zapisać plik na dysku, dodać rozszerzenie pdf i
    > dopiero możesz to otworzyć.

    Już to przerabiałem :-D

    > ktoś powinien za tą stronę zawisnąć na jajach, ale to jest Polska,
    > pewnie jakiś znajomy królika dostał grubą kasę za zrobienie tego gówna.

    Czyżby Prokom robił oprogramowanie? :-D
    Działa tak doskonale jak słynne programy w ZUSie przez całe lata.
    Ja tam swoje strony robię bardzo prymitywne. Myślę, że za 10% tej
    kasy zrobiłbym im z 10 razy lepsze niż mają.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 6. Data: 2010-01-08 22:39:02
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Czyżby Prokom robił oprogramowanie? :-D
    > Działa tak doskonale jak słynne programy w ZUSie przez całe lata.
    > Ja tam swoje strony robię bardzo prymitywne. Myślę, że za 10% tej
    > kasy zrobiłbym im z 10 razy lepsze niż mają.

    He he dokładnie o Prokomie też pomyślałem zanim zobaczyłem twój post.

    I zrobiło mi się nawet przykro bo to, że ogromną kasę od nas wyłudzili to
    jedno -
    choć nikt afery łapówkarskiej chyba nie udowodnił - a za to dali takiego
    gniota,
    że używać trudno a urzędnicy nie wiedzą co począć, bo jak zezłomować coś co
    jest nowe, kosztowało fortunę i nie działa? a jeszcze trudniej im to zrobić
    tak aby nikt
    za to nie poszedł siedzieć - bo to by było jawne przyznanie się do błędu.

  • 7. Data: 2010-01-09 18:55:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zygmunt napisał(a) :

> [...]
    > tak aby nikt
    > za to nie poszedł siedzieć - bo to by było jawne przyznanie się do błędu.

    Przypomniał mi się stary dowcip:
    - Co by było, gdyby Prokom robił oprogramowanie dla elektrowni
    atomowych?
    - Nic. Nic by nie było ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 8. Data: 2010-01-10 09:32:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 18:40:01 +0100, Paul napisał(a):

    > z zarejestrowaniem się nie ma problemu, ale nie licz na zbyt szybką
    > aktywację konta. Przypuszczam, że jeszcze nikomu nie aktywowali, bo ja
    > założyłem już 3-go przed północą i na razie cisza.

    Ja czekam od 4 stycznia. Zero odpowiedzi.
    W ogóle ten e-Sąd to jest raczej niewypał.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl