  • 1. Data: 2011-04-26 18:02:36
    Temat: wzór umowy sprzedaży oprogramowania
    Od: Rostov <r...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym jako osoba fizyczna odsprzedać także osobie fizycznej 2
    legalne programy komputerowe - Microsoft Windows XP Professional oraz
    Microsoft Office 2007 (oba w wersji BOX).
    Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego wzoru umowy sprzedaży
    oprogramowania.
    Wiem, że nie może to być wzór standardowej umowy sprzedaży (np.
    samochodu), bo w przypadku oprogramowania dochodzą także sprawy
    związane z licencją i nie za bardzo wiem, jakie wobec tego powinny
    znaleźć się zapisy w takowej umowie.

    Będę niezmiernie wdzięczny za taki wzór, lub przynajmniej wytyczne co
    do specyficznych zapisów, jakie powinna zawierać dodatkowo taka umowa.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-04-26 19:24:20
    Temat: Re: wzór umowy sprzedaży oprogramowania
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-26 20:02, Rostov pisze:
> [...]
    >
    > Będę niezmiernie wdzięczny za taki wzór, lub przynajmniej wytyczne co
    > do specyficznych zapisów, jakie powinna zawierać dodatkowo taka umowa.

    Dopisz na FV : pierdole glegoko w dupe billa gatesa i juz.

    :):)

  • 3. Data: 2011-04-26 21:06:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > Będę niezmiernie wdzięczny za taki wzór, lub przynajmniej wytyczne co
    > do specyficznych zapisów, jakie powinna zawierać dodatkowo taka umowa.

    Na googlach tego masz trochę:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&biw=1438
    &bih=700&q=Odsprzeda%C5%BC+oprogramowania+BOX+Micros
    oftu&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-04-27 12:12:40
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Będę niezmiernie wdzięczny za taki wzór, lub przynajmniej wytyczne co
    > do specyficznych zapisów, jakie powinna zawierać dodatkowo taka umowa.

    Po co ci umowa? Wystawiasz fuckturę vat i tyle, to jest twoja umowa.
    Wszystkie licencje typu BOX i OEM masz w dupie bo one dotyczą tylko
    dystrybutorów i producentów sprzętu.

  • 5. Data: 2011-04-28 12:32:59
    Od: Rostov <r...@o...pl>

    Faktury VAT wystawić NIE MOGĘ.
    A umowa jest POTRZEBNA kupującemu.

  • 6. Data: 2011-04-28 14:12:03
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-04-28 14:32, Rostov pisze:
    > Faktury VAT wystawić NIE MOGĘ.
    > A umowa jest POTRZEBNA kupującemu.

    Pierwsza lepsza umowa kupna sprzedaży wystarczy. Nie ma jakiś
    specjalnych umów dla oprogramowania, tylko producenci coś takiego sobie
    tworzą