  • 1. Data: 2002-04-06 12:30:14
    Temat: wznowienie grupowego ubezpieczenia PZU - indywidualnie
    Od: "Virtuozik" <v...@i...pl>

    Witam!

    Mam nadzieje ze nei jest za barzo NTG ;-).... ale nie mam pojecia gdzie
    moglbym o to zapytac... Tak tak ktos pewnie powie ze w PZU

    Moja kobieta byla ubezpieczona do grudnia 98 roku w PZU. Bylo to
    ubezpieczenie grupowe. Czy jesli jest taka mozliwosc, moze kontunuowac teraz
    takie ubezpieczenie indywidualnie?

    Podejrzewam ze od razu nie bedzie dzialalo... ile zatem czasu musi czekac
    ?...

    Bede wdzieczny za wszelkie info

    Pozdrawiam serdecznie

    --