  • 1. Data: 2002-04-06 11:41:06
    Temat: Zastrzezenie projektu. Jak ? Gdzie ?
    Od: "Yosan" <i...@k...net.pl>

    Witam, Szanowni Grupowicze

    Jak sie zabrac jezeli (powiedzmy) wpadlem na genialny pomysl, ktory jeszcze
    w Polsce nie funkcjonuje, jak moge sie zabezpieczyc aby ktos inny "nie
    ukradl" mi go.

    Chodzi mi o cos takiego jak Urzadz Patentowy, w ktorym mozna zastrzec sobie
    znak towarowy. A co w przypadku jezeli mam pomysl ?

    pozdrawiam,
    Radek

  • 2. Data: 2002-04-06 12:15:01
    Temat: Re: Zastrzezenie projektu. Jak ? Gdzie ?
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Yosan na pl.soc.prawo:
> [...]
    >
    > Chodzi mi o cos takiego jak Urzadz Patentowy, w ktorym mozna zastrzec sobie
    > znak towarowy. A co w przypadku jezeli mam pomysl ?

    znaki towarowe powstały po patentach?

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 3. Data: 2002-04-06 12:38:30
    Od: "Yosan" <i...@k...net.pl>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    wiadomości news:slrnaatpmu.g5d.ziembor.news@bluesky.domek.ziemb
    or.waw.pl...
    > Yosan na pl.soc.prawo:

    > znaki towarowe powstały po patentach?

    sorki, nie kumam.
    znak towarowy wiesz co to.
    Urzad Patentowy wiesz co to.
    Logo typ wiesz co to.

    Radek.

  • 4. Data: 2002-04-06 13:21:43
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 6 Apr 2002, Yosan wrote:

    > Chodzi mi o cos takiego jak Urzadz Patentowy, w ktorym mozna zastrzec sobie
    > znak towarowy. A co w przypadku jezeli mam pomysl ?

    Czytaj poprzednie wątki - opisałem jakie warunki musi spełniać wynalazek
    żeby można było uzyskać nań patent.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)