  • 1. Data: 2005-01-03 11:09:32
    Temat: Czy łamie prawo?
    Od: "Łukasz " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy kupując odzież na giełdach towarowych, targach itp., następnie zmieniając
    metki na np. metki z nazwą mojego sklepu, łamię prawo? Nie mam zamiaru robić
    z jakiś tam ciuchów kolekcji Nike czy Adidas. Chodzi mi tylko o to, by z
    wybranych ciuchów "giełdowych" utworzyć "swoją" kolekcję pod jedną wspólną
    nazwą.

    Pozdrawiam,
    Łukasz.

  • 2. Data: 2005-01-03 15:19:59
    Temat: Re: Czy łamie prawo?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz " <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem nie, bowiem prawo chroni znak towarowy, a nie towar.

  • 3. Data: 2005-01-04 02:54:47
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 16:19:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Łukasz " <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Moim zdaniem nie, bowiem prawo chroni znak towarowy, a nie towar.

    Moim zdaniem tak. Czesc wzorow moze byc zastrzezona. Przylepiajac wlasne
    metki przywlaszcza sobie wzory krojow, drukow, deseni. Nawet bamberski
    wzorek na tapicerke samochodu jest zastrzezony i uda Ci sie kupis najwyzej
    b. podobny material. Chociazby sprawa trzech paskow.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-01-04 06:03:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wiesław" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wzorek na tapicerke samochodu jest zastrzezony i uda Ci sie kupis najwyzej
    > b. podobny material. Chociazby sprawa trzech paskow.

    Faktycznie. O tym nie pomyślałem. Nie można nałożyć metek na odzieży o
    zastrzeżonych wzorach użytkowych. A jest tego tyle, że chyba nie ma
    możliwości sprawdzenia, czy ktoś gdzieś kiedyś nie zastrzegł. I faktycznie
    tu może być kłopot.