  • 21. Data: 2013-04-10 12:57:10
    Temat: Re: wyrok sądu i upublicznienie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-10 11:09, Łukasz pisze:

    > Dzień Dobry.
    > Sprawa wygląda tak że miał jednoosobową działalność gospodarczą X Jan
    > Kowalski, narobił długów i firmę zamknął. Przepisał wszystko na innych i
    > założył spółkę o takiej samej nazwie X Sp. z o.o.

    A ta spółka czyja jest?

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2013-04-10 13:25:27
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 2013-04-10 12:57, Liwiusz pisze:

    > A ta spółka czyja jest?

    W krs on i brat.

  • 23. Data: 2013-04-10 13:27:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-10 13:25, Łukasz pisze:

    > W krs on i brat.

    Pytam się czyja jest.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2013-04-10 13:28:20
    Od: Łukasz <l...@r...pl>

    W dniu 2013-04-10 13:27, Liwiusz pisze:
    > Pytam się czyja jest.

    A jak to mogę sprawdzić i gdzie?

    Łukasz

  • 25. Data: 2013-04-10 13:41:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-10 13:28, Łukasz pisze:

    > A jak to mogę sprawdzić i gdzie?

    W aktach KRS.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2013-04-10 22:19:28
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Łukasz wrote:
    > Sprawa wygląda tak że miał jednoosobową działalność gospodarczą X Jan
    > Kowalski, narobił długów i firmę zamknął. Przepisał wszystko na innych i
    > założył spółkę o takiej samej nazwie X Sp. z o.o.

    Masz prawo do powództwa z tytułu skargi pauliańskiej, jeśli tak
    jak piszesz dalej, dłużnik przeniósł majątek na brata który mógł
    łatwo dowiedzieć się że brat dokonuje tego z pokrzywdzeniem
    swoich wierzycieli. Art. 527, 531 kodeksu cywilnego.

  • 27. Data: 2013-04-10 22:20:31
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Rafał "SP" Gil wrote:
    > Ogłoszenie, że Jan Kowalski, ADRES, TYP WIERZYTELNOŚCI NA SPRZEDAŻ ;
    > jest niepopartym dowodami domydłem i własnym osądem ?

    Eh, a czy ja odpowiadałem na twoje pytanie? W ostatnim akapicie
    odpowiedziałem Łukaszowi żeby go ostrzec przed tym co wyczułem że
    mógłby zrobić - przed publicznym powiązywaniem firmy x z panem
    K., skoro pisał (na początku tematu) że ma wyrok tylko na pana K.

  • 28. Data: 2013-04-21 11:42:02
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 09/04/13 13:07, poszukiwacz wrote:
    > z jednoczesnego obiektywnego celu.
    >
    > I myślę że NAWET W CELU SPRZEDAŻY długu to dane osobowe nie są
    > istotne dla ogłoszenia sprzedaży wierzytelności, tylko Imię i pierwsza
    > litera nazwiska jeśli to osoba fizyczna, adres siedziby jest nieistotny,
    > pesel jest nieistotny, wiek jest nieistotny.
    >
    > Wskazywanie niepopartych dowodami domysłów i własnych osądów
    > może skończyć się pozwem o naruszenie dóbr osobistych dłużnika
    > lub właściela firmy z którą go wiążesz.

    Ale przy osoba dłużnika jest bardzo ważna przy wierzytelności. Nawet
    powiedziałbym, że kluczowa. Co do domysłów to tu chyba mówimy o
    wierzytelności zasądzonej przez sąd.