  • Data: 2010-06-15 21:19:19
    Temat: wyrok nakazowy
    Od: "oxy" <o...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej przsłali mi Wyrok Nakazowy za parkowanie na skrzyrzowaniu
    odmówiłem przyjęciam mandatu, gdyż nie było to 'na skrzyrzowaniu' a
    stycznie - z powodu tegorocznych śniegów nie dało sie podjechać dalej gdzie
    były
    mam zdjęcie zasp w tym miejcu (i zaparkowanego samochodu).
    Przejazd przez całe skrzyżowanie (małe skrzyrzownie, wjazd pod bloki) był
    dwustronny (dwa auta spokojnie mogły się mijać), ja po prostu nie zachowałem
    przepisowej odległości od skrzyrzowania (no przez te zaspy, nawet jakbym
    wjechał głębiej, to bym nie wyjechał więc nie ryzykowałem)

    Czas parkowania wynosił ok pół godz, byłem w sklepie dokładnie na rogu tego
    skrzyrzowania (czyli z 20 m od auta), ktoś zadzwonił na SM.

    Czekałem na zaproszenie na rozprawę, a tu wyrok - czy to oznacza, że obdyła
    się rozprawa?
    Czy mogę sie odwołać od wyroku? Czy mogę apelować? Czy jestem karany?
    (wykroczenie z art. 97 kw...)