  • 1. Data: 2006-06-10 06:04:27
    Temat: wyrejestrowania auta- bez ponownej rejestracji...
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Zmieniłem samochód.
    Stary jednak chciałbym sobie jeszcze póki co zostawić- np na czesci- nie płacąc
    wszstkich opłat.

    Pomyślałem ze sprzedam je fikcyjnej osobie lub osobie z najbliższej rodziny-
    która już go ponownie nie zarejestruje.
    Czy to jest legalne ?

  • 2. Data: 2006-06-10 07:23:44
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał:

    >Pomyślałem ze sprzedam je fikcyjnej osobie
    Tego nie radziłbym, bo możesz mieć kłopoty.

    >osobie z najbliższej rodziny- która już go ponownie nie zarejestruje.
    Słowo 'zrejerejstruje" nie ozncza to co myslisz.
    Samochó JUŻ jest zarejestrowany. Kupujący musi jedynie zgłosić fakt
    nabycia samochody, co go nie zwalnia od zawarcia umowy OC.

    Jedyna sensowna rada to dogoadc się z uprawnionym szrotem i oddać na
    złom jednynie to co musisz, a z zaświadczeniem o złomowaniu iść do WK
    i wyrejestrowac pojazd+wypowiedzieć umowe OC.

    --
    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-06-10 07:52:03
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Pomy?lałem ze sprzedam je fikcyjnej osobie lub osobie z najbliższej rodziny-
    > która już go ponownie nie zarejestruje.

    Rodzina bedzie musiała płacic nadal OC.

    A jesli sprzedasz figurantowi, to bedziesz musiał się za niego podpisac,
    co oznacza pare latek w zawieszeniu i plamę na karalnosci.

    --
    Krzysiek, Krakow