    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrejestrowania auta- bez ponownej rejestracji...
    Date: Sat, 10 Jun 2006 09:23:44 +0200

    "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał:

    >Pomyślałem ze sprzedam je fikcyjnej osobie
    Tego nie radziłbym, bo możesz mieć kłopoty.

    >osobie z najbliższej rodziny- która już go ponownie nie zarejestruje.
    Słowo 'zrejerejstruje" nie ozncza to co myslisz.
    Samochó JUŻ jest zarejestrowany. Kupujący musi jedynie zgłosić fakt
    nabycia samochody, co go nie zwalnia od zawarcia umowy OC.

    Jedyna sensowna rada to dogoadc się z uprawnionym szrotem i oddać na
    złom jednynie to co musisz, a z zaświadczeniem o złomowaniu iść do WK
    i wyrejestrowac pojazd+wypowiedzieć umowe OC.

    --
    Artur Golański