  • 1. Data: 2007-03-15 21:14:26
    Temat: wypowiedzenie umowy wielkiej sieci dla prywatnego punktu punktu --- az do Strasburga ?
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Witam
    mam problem , jestem w wielkiej sieci jako firma prywatna i póki było jako
    tako z dochodami, nie było problemów.
    teraz zrobiła się jakby koniunktura i zyskowność gwałtownie wzrosła.
    W tej sytuacji, grupa ludzi z kierownictwa sieci, zaczęła wycinać innych z
    sieci , chcąc przejąc kontrole nad niezła kasa.
    Prywatne firmy dostają wymówienia z dnia na dzień, i nie wazne żę
    bezzasadne, że bez żadnej konkretnej argumentacji. ze likwidacja takiej
    firmy to czyjas prywatna strata rzedu 150 tyś zł.

    szukam pomocy, prawników, grup poszkodowanych, doswiadczonych w bojach z
    wielkimi , często monopolami.

    za wszelką sugestie i pomoc z góry dziekuję

    Alx

  • 2. Data: 2007-03-15 22:09:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Prywatne firmy dostają wymówienia z dnia na dzień, i nie wazne żę
    > bezzasadne, że bez żadnej konkretnej argumentacji. ze likwidacja takiej
    > firmy to czyjas prywatna strata rzedu 150 tyś zł.

    No wiesz, trzebaby zajrzec do umowy.
    Jesli jest termin wypowiedzenia i nie ma nic o tym, ze mozna wypowiedziec
    tylko ze specjalnych powodow, to sorry - ale taki jest biznes. Wchodzac do
    niego trzeba sie bylo z tym liczyc. Prowadzac DG najlepiej jest swiadczyc
    uslugi dla wielu podmiotow lub dla ludnosci - wtedy taki problem jak Twoj
    nie moze zaistniec.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-16 00:07:59
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13>

    Aleksander napisał(a):
> [...]
    > bezzasadne, że bez żadnej konkretnej argumentacji. ze likwidacja takiej
    > firmy to czyjas prywatna strata rzedu 150 tyś zł.

    Życie jest brutalne a biznes krwiożerczy.

    Jedyne co mogę poradzić na przyszłość:
    - dywersyfikuj przychody;
    - gdy inwestujesz (choćby tylko swoją pracę) w interes to zadbaj by był
    Twoją własnością. Stworzenie sieci łapiąc partnerów na haczyk wielkich
    zysków w przyszłości nie od wczoraj jest najprostszym i najtańszym
    sposobem zbudowania biznesu.

    życzę powodzenia

    --
    pzdr, Michał Kordulewski