    From: "przec" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypowiedzenie umowy o prace,urlop i weksle
    Date: Sat, 3 Jun 2006 17:45:15 +0200

    Witam,
    Mam w umowie o prace 14 dni wypowiedzenia
    i troszke niewykorzystanego urlopu z tego roku i jeden dzien zalegly z
    zeszlego...

    Chce zmienic prace....
    I nie wiem jak postapic

    1. Jesli niewykorzystam urlopu, to czy mam prawo do ubiegania sie o
    ekwialent pieniezny, (logika podpowiada mi ze przeniesienie urlopu na barki
    nowego pracodawcy na pewno nie jest mozliwe, a moze sie myle?....)
    2. Jesli nie otrzymam zadnego ekwiwalentu za urlop chce go oczywiscie
    wykorzystac. Intuicja podpowiada mi zeby najpierw zlozyc podanie o urlop, a
    dopiero po otrzymaniu pozytywnej decyzji wymowienie z terminem ostatniego
    dnia urlopu. Co o tym myslicie?

    3.Czy nowy pracodawca w ramach umowy o prace ma prawo oczekiwac ode mnie
    podpisania weksla? Jesli tak to czy sa jakies sumy ograniczajace sume
    weksla? W starej firmie podpisywalem weksel, ale na niewielka sume...Gdzies
    poczta pantoflowa zaslyszalem, ze to nie zawsze jest zgodne z prawem. Nowy
    pracodawca w zwiazku z duza odpowiedzialnoscia finansowa oczekuje ode mnie
    weksla na duza sume(50 000). Wiec troche jeszcze sie waham z decyzja...

    Moze jest jeszcze cos o czym musze pamietac?
    Praca z ktorej chce zrezygnowac byla moja pierwsza praca na umowe o prace, i
    jest to moje pierwsze wymowienie.
    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie

    pozdrawiam
    Krzysiek