  • 1. Data: 2003-04-09 10:48:35
    Temat: wypowiedzenie a okulary
    Od: "Beta" <m...@p...onet.pl>

    Czy pracownikowi będącemu na 3-miesięcznym wypowiedzeniu przysługuje prawo
    do zwrotu kosztu zakupu okularów na takiej samej zasadzie jak pozostałym
    pracownikom w firmie? Załóżmy że ma stosowne oświadczenie lekarskie że
    potrzebuje okularów.

  • 2. Data: 2003-04-09 13:12:02
    Temat: Odp: wypowiedzenie a okulary
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Beta <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b70tqa$k2o$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > do zwrotu kosztu zakupu okularów na takiej samej zasadzie jak pozostałym
    > pracownikom w firmie? Załóżmy że ma stosowne oświadczenie lekarskie że

    to powinien sobie kupić to co należy do zakładu musi być zwrócone...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-04-09 17:14:02
    Temat: Re: wypowiedzenie a okulary
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Beta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do zwrotu kosztu zakupu okularów na takiej samej zasadzie jak pozostałym
    > pracownikom w firmie? Załóżmy że ma stosowne oświadczenie lekarskie że
    tak, ciagle jest pracownikiem i ma takie same prawa
    magda

  • 4. Data: 2003-04-11 07:36:20
    Od: "Wicio" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > do zwrotu kosztu zakupu okularów na takiej samej zasadzie jak pozostałym
    > pracownikom w firmie? Załóżmy że ma stosowne oświadczenie lekarskie że
    Ciągle (mimo wypowiedzenia) pozostajesz w stosunku pracy i masz takie same
    prawa jak reszta załogi (choć gdy składałem wypowiedzenie, mnie obniżono
    płace argumentując tym, że dezorganizuję odejściem pracę zespołu )
    Wicio