  • 1. Data: 2002-12-26 22:33:15
    Temat: Duzy kredyt bankowy - a bezrobotny POMOCY !!!
    Od: "Adam" <f...@w...onet.pl>

    Witam grupowiczow.

    Dostalem debet w koncie na zasadzie "wplaty-wyplaty"
    Mam duzy dlug bankowy a w tej chwili jestem bezrobotnym.
    Niemam pieniedzy na placenie na odsetki i mam juz dosc zlodziejskich
    30%procentowych odsetek
    Szukam prawnika, osoby ktora moze mi pomoc, wole jej zaplacic za wyjscie z
    sytuacji, niz pisac podania do PKO SA po ktorym niedawno dostalem odmowna
    odpowiedz (prosilem o zmienienie zarochowania wplat, ktore w pierwszej
    kolejnosci na kapital a potem na odsetki) i dalej jestem na 30%.
    Stawiam sytuacje jasno, niemam mieszkania (mieszkam u ojca), niemam
    samochodu i innego majatku. Żona, ktora niepracuje (tez mieszka z rodzicami)
    ale planuje wyjechac studiowac za granicą.

    Jakies 3 lata temu, otworzylem swoja firme ktora po 4 miesiacach zaczela
    generowac duze straty, potem niemoglem znalezc pracy i tak mi szybko zaczely
    zjadac odsetki ze do dzisiejszego dnia , stoi przede mna pytanie:
    Co mam teraz zrobić i jakie jest najlepsze wyjście, co mi grozi???
    Komornik? Kiedy bank wzywa komornika, najpierw jest sprawa sądowa, czy jak?
    Tata ma telewizor, ale niema rachunku na niego, czy komornik mu go zabierze?

    Co ze mna bedzie, co mam robic, jak mam dzialac?

    Sprawa jest dla mnie sprawom życia i śmierci, szukam osób, którzy mogli mi
    pomóc , doradzić, spotkać sie (Warszawa) lub e-mailowo f...@w...onet.pl
    skontaktowć się .

    Dziekuje z góry za pomoc,
    i Życzę Szczęścia w życiu....

    bezrobotny młody człowiek

  • 2. Data: 2002-12-27 08:58:38
    Temat: Re: Duzy kredyt bankowy - a bezrobotny POMOCY !!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niemam pieniedzy na placenie na odsetki i mam juz dosc zlodziejskich
    > 30%procentowych odsetek
    > Szukam prawnika, osoby ktora moze mi pomoc, wole jej zaplacic za wyjscie z
    > sytuacji,

    Sadzisz ze jakis prawnik będzie czarodziejem i sprawi, ze Twoj dlug bankowy
    zniknie?:-)) Chyba tylko w jednym przypadku - jak pokryje za Ciebie Twoje
    zobowiazania wzgledem banku ale na to bym nie liczyła:-))))))

    HaNkA

  • 3. Data: 2002-12-27 09:15:47
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > Niemam pieniedzy na placenie na odsetki i mam juz dosc zlodziejskich
    : > 30%procentowych odsetek
    : > Szukam prawnika, osoby ktora moze mi pomoc, wole jej zaplacic za wyjscie
    : > sytuacji,
    :
[...]

    przesadzasz, wystarczy wygrać sprawę w sądzie :),
    btw: jaki bank ma 30 % odsetki? (Citi na karcie kredytowej?)

  • 4. Data: 2002-12-27 09:40:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > przesadzasz, wystarczy wygrać sprawę w sądzie :),

    Heh, no tak:-)) A przeciez to dziecinnie proste:-)) Sądy przeciez generalnie
    rozpatruja pozytywnie takie sprawy, kiedy ktos zaciaga kredyt w banku a
    potem nie chce go splacac bo nie ma pieniedzy i juz:-)))))))

    > btw: jaki bank ma 30 % odsetki? (Citi na karcie kredytowej?)

    Przeciez pisze ze PKO:))))

    HaNkA

  • 5. Data: 2002-12-27 10:21:49
    Temat: wypełnianie zobowiązań [było: Re: Duzy kredyt bankowy - a bezrobotny POMOCY !!!]
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    kiedyś sąd polubowny *oddalając* powództwo o wykonanie zobowiązania zakupu
    iluś tam zamówionych
    ton czegoś tam, napisał w uzasadnieniu:

    "pozwany nie jest zainteresowany wykonaniem zobowiązania"

    : Przeciez pisze ze PKO:))))

    włączyłem się za późno do dyskusji i nie widziałem
    (korzystam w newsgate.pl)

    pozdr

  • 6. Data: 2002-12-27 10:36:15
    Temat: Odp: Duzy kredyt bankowy - a bezrobotny POMOCY !!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:auh73g$nq$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > rozpatruja pozytywnie takie sprawy, kiedy ktos zaciaga kredyt w banku a
    > potem nie chce go splacac bo nie ma pieniedzy i juz:-)))))))

    nie wiesz,że na grupie mamy marzycieli ? :-)))

    Sandra

  • 7. Data: 2002-12-27 13:13:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > nie wiesz,że na grupie mamy marzycieli ? :-)))

    Magia Bozego Narodzenia?:-)) Mikolaj, gwiazdka i cuda?:-)))

    HaNkA

  • 8. Data: 2002-12-27 14:28:38
    Od: "Adam" <f...@w...onet.pl>

    Jeżeli dalej bede odpowiedzi typu "Bajki, marzenia"
    to po co pisać tyle śmieci, dajcie sobie na luz.

    Poprosiłem o pomoc i mile widziane jest wyrozumiałość.

    Z każdej sytuacji jest wyjście i wierze że na łamach TYCH list dyskusyjnych
    znajdzie się osoba, która przy swoim doświadczeniu pomoże lub przynajmniej
    nakieruje mnie.

    Jeszcze raz proszę o wyrozumiałość.

  • 9. Data: 2002-12-27 15:40:15
    Od: "JU" <j...@p...onet.pl>

    WItam

    Jedyna jak sadze firma w Polsce pomagajaca skutecznie zalatwiac takie sprawy
    to dzialajaca od niedawna w Warszawie Consulto - Centru m Restrukturyzacji
    Finansow.

    Zglos sie do nich a uzyskasz pomoc a nie stek bezwartosciowych rad. Ich
    mail: b...@c...pl
    Wyciagneli mnie z podobnego klopotu.

    Pozdr

    JU

    Użytkownik Adam <f...@w...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aug0ag$cf0$...@n...tpi.pl...

  • 10. Data: 2002-12-27 22:16:36
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

> [...]
    dyskusyjnych
    > znajdzie się osoba, która przy swoim doświadczeniu pomoże lub przynajmniej

    Sprawa jest prosta. Masz dwa wyjścia:
    1.
    spłacasz kredyt - np. ojciec sprzedaje mieszkanie; wynajmujecie pokój kątem
    lub mieszkacie u dalszej rodziny, szukasz pracy i ... jednak masz szansę
    wyjścia na prostą jeśli robotę znajdziesz,
    2.
    nie spłacasz kredytu i do końca swoich dni uciekasz przed bankiem;
    mieszkanie po ojcu jeśli to nie kwaterunek i tak stracisz jak on umrze;
    komornik już nigdy Cię nie opuści...

    Wybór należy do Ciebie

    Przykro mi, ale w Polsce - w przeciwieństwie np. do USA - nie ma osobistego
    bankructwa.

    Pzdr
    Brodek