  • 11. Data: 2002-12-27 22:21:05
    Temat: Re: Duzy kredyt bankowy - a bezrobotny POMOCY !!!
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "JU" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:auhsdc$3t8$1@news.onet.pl...
    > Jedyna jak sadze firma w Polsce pomagajaca skutecznie zalatwiac takie
    sprawy
    > to dzialajaca od niedawna w Warszawie Consulto - Centru m Restrukturyzacji
    > Finansow.
    > Zglos sie do nich a uzyskasz pomoc a nie stek bezwartosciowych rad. Ich
    > mail: b...@c...pl
    > Wyciagneli mnie z podobnego klopotu.

    Możesz spróbować oczywiście i tego. Tonący chwyta się wszak brzytwy.
    Jednak uważaj byś nie wpadł w jeszcze większe gówno a jak będą żądali
    jakiejkolwiek zaliczki / zadatku / przedpłaty / potwierdzenia zdolności /
    gratyfikacji / prowizji lub innego szajsu z góry na jakieś formalności /
    papiery / dokumenty / opinie itd. to zrywaj od nich gdzie pieprz rośnie.
    I pamiętaj, że powyższe zostanie poprzedzone odpowiednią socjotechniką.

    Pzdr
    Brodek

  • 12. Data: 2002-12-27 22:52:50
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Brodek wrote:
    > Przykro mi, ale w Polsce - w przeciwieństwie np. do USA - nie ma osobistego
    > bankructwa.

    Jest za to 10 letni okres przedawnienia.
    Nie strasz niepotrzebnie gościa.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 13. Data: 2002-12-28 08:51:56
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Jest za to 10 letni okres przedawnienia.
    > Nie strasz niepotrzebnie gościa.

    10 lat to baaaardzo długi okres. Znacznie dłuższy niż większości się wydaje.
    To piąta, czasem szósta część aktywnego życia większości ludzi. Nie straszę
    więc.

    Pzdr
    Brodek