  • 1. Data: 2002-12-26 21:50:10
    Temat: Aparat z USA ...i możliwy problem
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam!
    Ostatnio postanowiłem sobie zakupić aparat cyfrowy. Poszukałem w Polsce
    ~6000zł! Obłęd! W Niemczech 1099 euro ... no już lepiej :) W USA 620$ ... to
    jest to :) Biorę się za telefon (przed świętami) i dzwonię do rodziny w USA czy
    mogliby kupić ten aparacik. Okazało się, że nie ma problemu i, że na początku
    stycznia zostanie on osobiście doręczony - szczęśliwie się składa, że ktoś z
    tamtąd leci :) Aparat jest zamówiony w sklepie internetowym i czekam. Jeżeli
    aparat zostanie zakupiony przed 5.I to jest OK bo będzie go można łatwo
    przerzucić osobiście (nawet bez opakowania, żeby nie było wątpliwości przy
    odprawie). Gorzej jest jezeli aparat zostanie zakupiony ...dajmy na to 6.I
    (wtedy nie zdąży na samolot). Myślę już nad planem awaryjnym. Jedyna co
    przychodzi mi do głowy to ...wysłanie go potem pocztą, UPSem etc. Stąd moje
    pytanie. Czy jeżeli ktoś skapnie się, że jest wysyłamy aparat to czy bedę
    musiał płacić cło?

    TJD

  • 2. Data: 2002-12-31 16:05:18
    Temat: Re: Aparat z USA ...i możliwy problem
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Trzeba wtedy wysłać paczką Poczty amerykańskiej od osoby prywatnej do osoby prywatnej
    jako prezent z zaznaczoną wartością 45 dolarów.
    JaC

  • 3. Data: 2003-01-06 06:57:23
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    moje
    > pytanie. Czy jeżeli ktoś skapnie się, że jest wysyłamy aparat to czy bedę

    Z tego co ja wiem, to UPSem to najgorsza mozliwosc, te paczki sa czesto
    sprawdzane.
    Najlepioej zwykla paczke puscic..
    A i tak masz szanse na wpadke, niestety nie ustrzezesz sie tego :(

    Janusz