  • 21. Data: 2007-12-27 21:13:05
    Temat: Re: wypadek i niesluszny mandat. Co robic?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:fl00rj$det$1@nemesis.news.tpi.pl Mithos <f...@a...pl>
    pisze:

    > Ale jakie bezkarnie ? Miales mozliwosc aby mandatu nie przyjac.
    Policjant proponujac mandat pyta o decyzje czy obwiniony go przyjmuje, czy
    nie oraz informuje o ew. dalszych konsekwencjach.
    A jaki jest czas na podjecie takiej decyzji i jaki przepis go stanowi?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-12-27 21:36:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 22:13:05 +0100, Jotte napisał(a):

    > A jaki jest czas na podjecie takiej decyzji i jaki przepis go stanowi?

    Dobre pytanie.

    --
    KRZYZAK

  • 23. Data: 2007-12-28 01:36:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Dobre pytanie.

    Dopóki się policjant nie rozmyśli.
    Policjant nie ma obowiazku wystawienia mandatu.
    Jak się policjant nie doczeka odpowiedzi, to schowa bloczek i sprawa
    wyląduje w sądzie grodzkim bez wystawiania mandatu.