  • 1. Data: 2005-03-09 00:13:39
    Temat: Ile można mieć przy sobie alkoholu?
    Od: Monika <no_spam@no_spam.pl>

    Zastanawiam się ile można miec przy sobie alkoholu bez akcyzy, tzn.
    przywiezionego np. z Ukrainy.
    Jednorazowo można przywieść 1 litr, czyli ten jeden litr mogę mieć przy
    sobie.
    A co w takiej sytuacji: dzisiaj byłam na Ukrainie, kupiłam 1 litr wódki,
    ale nie wypiłam. Na drugi dzień przywiozłam również 1 litr. Czyli w domu
    w barku mam już 2 litry wódki bez akcyzy. Powiedzmy że tak przez miesiąc
    zbierałam...
    Czy jakies prawo określa ilość alkoholu bez akcyzy jaka można posiadac w
    domu? To samo z papierosami.

  • 2. Data: 2005-03-09 00:18:52
    Temat: Re: Ile można mieć przy sobie alkoholu?
    Od: "Son" <s...@o...cosa.nostra>

    Przestań pić i palić. Kup dzieciom czekoladę.

  • 3. Data: 2005-03-09 05:46:34
    Od: Monika <no_spam@no_spam.pl>

    > Przestań pić i palić. Kup dzieciom czekoladę.

    Nie piję i nie palę, napisałam to tylko z ciekawości...

  • 4. Data: 2005-03-09 06:48:34
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

> [...]
    > ale nie wypiłam. Na drugi dzień przywiozłam również 1 litr. Czyli w domu w
    > barku mam już 2 litry wódki bez akcyzy. Powiedzmy że tak przez miesiąc

    Posiadać możesz teoretycznie dowolną ilość (a co jak masz urodziny i każdy
    akurat przyapdkiem da Ci taką samą butelkę bez akcyzy)? A teoretycznie
    dlatego, że jak skład zacznie wyglądać jak magazyn, to się zainteresują
    kiedy masz te urodziny i czy codziennie jeździsz na wschód.

    --
    --==<< Scottos >>==--

  • 5. Data: 2005-03-09 06:58:13
    Od: Monika <no_spam@no_spam.pl>

> [...]
    > dlatego, że jak skład zacznie wyglądać jak magazyn, to się zainteresują
    > kiedy masz te urodziny i czy codziennie jeździsz na wschód.

    Właśnie, trochę dziwne to jest.
    Na mieście łapią Ukrainców za 5 litrów wódki, a Polak może mieć cały
    magazyn w piwnicy?
    Chyba że Ukrainców łapią za sprzedaż tego alkoholu?

  • 6. Data: 2005-03-09 07:47:30
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Wed, 09 Mar 2005 01:13:39 +0100, Monika wrote:

> [...]
    > zbierałam...
    > Czy jakies prawo określa ilość alkoholu bez akcyzy jaka można posiadac w

    http://www.prankplace.com/drinking.htm

    tak jakoś mi się skojarzyły dwie pierwsze pozycje =)
    --
    ?pixel(TM)
    ?Informacja jak skonfigurować czytniki, aby pokazywały

  • 7. Data: 2005-03-09 07:48:27
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 09 Mar 2005 07:58:13 +0100,
    Monika <no_spam@no_spam.pl> screamed:

    > Wlasnie, troche dziwne to jest.
    > Na miescie lapia Ukraincow za 5 litrow wodki, a Polak moze miec caly
    > magazyn w piwnicy?
    > Chyba ze Ukraincow lapia za sprzedaz tego alkoholu?

    Ukraincy raczej u nas alkoholu nie kupuja - znaczy przywiezli.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:208B ]
    [ 08:48:05 user up 10545 days, 20:43, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Know Thy User.

  • 8. Data: 2005-03-09 07:56:42
    Od: Monika <no_spam@no_spam.pl>

    > Ukraincy raczej u nas alkoholu nie kupuja - znaczy przywiezli.

    Przywiezli, ale tak samo jak ja przywieźli, więc o co w tym wszytskim
    chodzi?

  • 9. Data: 2005-03-09 12:33:59
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Monika wrote:
    > Przywiezli, ale tak samo jak ja przywieźli, więc o co w tym wszytskim
    > chodzi?

    Miesięcznie jedna osoba może wwieźć bodajże 6 litrów alkoholu.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 10. Data: 2005-03-09 14:54:51
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "<buraxta>" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Monika wrote:
    > Miesięcznie jedna osoba może wwieźć bodajże 6 litrów alkoholu.

    6 litrow by mnie odrazu zabilo :)

    Sandra
    abstynentka