  • Data: 2008-07-17 22:11:05
    Temat: wynajem mieszkania emerytce z chorym dzieckiem
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam, planuje wynajac mieszkanie na rok kobiecie (emerytce ok 57lat)
    z chorym na astme dzieckiem.
    Zastanawiam sie jednak jak to bedzie jak kobieta przestanie placic i
    nie bede wstanie tego wyegzekwowac,
    wedlug zapisu w umowie, gdy kobieta nie placi to moge wypowiedziec
    umowe najmu, ale zastanawiam sie czy na pewno ?
    Wiem, ze istanieja pewne sytuacje, gdzie mimo tego ze najemca nie
    placi nie mozna go wyrzucic.
    Czy ten przypadek sie kwalifikuje ? Jezeli tak to prosze o informacje
    czy jestem jakims zapisem w umowie lub dodatkowym dokumentem
    zabezpieczyc sie przed taka sytuacja ?
    pozdrawiam
    Tomek