  • 1. Data: 2002-10-28 19:39:12
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    witam
    posiadam mieszkanie wlasnosciowe (ksiega wieczysta). chcialabym go wynajac.
    slyszalam ze po zmianie prawa w tym roku pozycja wynajmujacego (czyli mnie)
    jest niekorzystna po podpisaniu umowy. Podobno np. nie moge rozwiazac umowy
    przed uplywem pol roku, dopiero po 3 miesiacach nie placenia mi moge podjac
    jakies dzialania itp.

    prosze powiedzcie mi czy to prawda? czy powinnam podpisac umowe (jakie sa za
    i przeciw)? ewentualnie przeslijcie jakies linki (podstawa prawna) na moj
    adres: m...@p...onet.pl. (korzystam teraz z konta kolezanki).

    pozdrawiam
    Ewa