  • 1. Data: 2004-07-18 16:41:47
    Temat: wymiana zamka bez zgody???
    Od: "Kev" <k...@e...pg.gda.pl>

    Witam !!!
    Jestem tu poraz pierwszy wiec serdecznie pozdrawiam ALL :)
    Mam takie pytanie: czy istnieje jakas podstawa prawna upowazniajaca
    wspolwlasciciela mieszkania do wymiany zamka w drzwiach wejsciowych bez
    zgody grugiego wspolwlasciciela... oczywiscie nie dajac mu kopii nowego
    klucza i w ten sposob uniemozliwiajac korzystanie z lokalu ???
    ... i co w takiej sytuacji mozna zrobic??? ... policja? sad?

    z gory dzieki :)
    mam nadzieje,ze nie powielam watkow. nie mialem czasu na archiwum... sorki
    :(

  • 2. Data: 2004-07-18 18:37:42
    Temat: Re: wymiana zamka bez zgody???
    Od: e...@g...pl (eusso)

    Kev napisał(a):

> [...]
    >
    > z gory dzieki :)
    > mam nadzieje,ze nie powielam watkow. nie mialem czasu na archiwum... sorki

    Sąd- pozew o przywrócenie posiadania.

  • 3. Data: 2004-07-18 21:21:03
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2004 18:41:47 +0200, Kev naskrobał(a):

> [...]
    > klucza i w ten sposob uniemozliwiajac korzystanie z lokalu ???
    > ... i co w takiej sytuacji mozna zrobic??? ... policja? sad?

    można ale taka zabawna trwa - prościej wezwać ślusarza i wymienić zamek na
    własny. :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-07-19 08:35:31
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Raz on mi, a raz ja jemu. I tak w nieskończoność. To na pewno nie jest
    rozwiązanie !!! :-(

    Pzdr
    Wojtek