  • 1. Data: 2004-07-18 14:57:58
    Temat: Urlop vs L4 - problem
    Od: "TOmek" <123_tomek@no_spam.wp.pl>

    Witam!
    Mam problemy z dostaniem urlopu w terminie ktory zaplanowalem jeszcze w
    lutym, ktory zaakceptowal pracodawca a obecnie w tym terminie chce oslac
    zamiast mnie kogos innego (do tego jestem odwladnym tego kogos). Wiem ze
    pracodawca moze mnie odwolac i wtedy musi pokryc koszty zwiazane z
    odwolaniem z urlopu, problem w tym ze nie mam zadnych rachunkow na moja
    osobe (urlop mial byc spedzony w wiekszym gronie a wszelkie koszty
    udokumentowane sa (lub nie) na inna osobe, do tego stosunkowo niewielkie)
    i moj pracodawca nic mi nie zwroci - zreszta nie chodzi o kase tylko o to
    by pojechac na ten wyjazd.
    W zwiazku z tym ma pytanie o L4 - czy jesli dostalbym L4 z zaznaczeiem ze
    pacjent moze chodzic to czy w zwiazku z tym musze byc obecny w domu w
    przypadku kontroli naslanej przez pracodawce? Jakie konsekwencje moga z
    tego wyniknac? Czy np. po powrocie do pracy moge dostac wypwiedzenie i
    jesli tak to z jakiego powodu (dyscyplinarne?)?
    Napiszcie jak najwiecej bo nie wiem juz co mam robic - nie dosc ze
    zarabiam grosze to jeszcze traktuja czlowieka jak niewolnika.
    Pozdrawiam
    Tomek