  • 1. Data: 2006-03-20 19:22:19
    Temat: wypadek w drodze do pracy
    Od: "Magdalena" <m...@W...gazeta.pl>

    Witajcie

    Jak to jest... Miałam wypadek samochodowy w drodze do pracy. Na początku było
    wszystko ok, czułam się dobrze, auto zabrała laweta. Pewien starszy pan miał
    przednie opony zimowe, a tylnie letnie i zaczął robić piruety na drodze przy
    hamowaniu, zderzając się ze mną czołowo. Wieczorem zaczęłam się źle czuć i
    trafiłam do szpitala. Po wstępnych badaniach kuruję się z wolnej stopy, mam
    uraz kręgosłupa szyjnego. Wypisałam się ze szpitala na własne żądanie, bo nie
    miałam z kim synka zostawić. Lecznie trochę potrwa :(
    Pracuję w dwóch miejsach. Byłam w drodze do jednego z nich. Wiem, że tam
    przysługuje na L4 100 %. Ale w drugim miejscu powiedzieli mi, że tylko 80%,
    chociaż kadrowa nie była do końca pewna. Jak to jest?
    A tak przy okazji, to czy mogę się gdzieś starać o jakieś odszkodowanie?
    Okazała się to dość poważna sprawa :(. Auto jest naprawiane z polisy sprawcy.
    Do ubezpieczyciela sprawcy też mam się zgłosić po ewentualne odszkodowanie?
    Czy do swojego? Mamy pełen pakiet OC, AC i NW.
    A czy na policję mam coś zgłaszać, że trafiłam do szpitala i doznałam
    poważniejszego uszczerbku na zdrowiu? Policja była wzywana na miejsce
    zdarzenia.

    Pozdrawiam Was, Madzia

  • 2. Data: 2006-03-21 17:54:33
    Temat: Re: wypadek w drodze do pracy
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > A czy na policję mam coś zgłaszać, że trafiłam do szpitala i doznałam
    > poważniejszego uszczerbku na zdrowiu? Policja była wzywana na miejsce
    > zdarzenia.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=wypadek+w+drodze
    +do+pracy&btnG=Wyszukaj+w+Google&lr=