  • 1. Data: 2006-03-20 19:12:20
    Temat: Pozew rozwodowy
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

    Witam,

    Jestem w trakcie rozwodu, a raczej na jego początku, i dziś odpowiedź
    pani mecenas prowadzącej moją sprawę troszkę mnie zaskoczyła.
    Otóż złożyła w moim imieniu pozew rozwodowy bez orzekania o winie, żona
    dostała dwa terminy kiedy to miała się jakoś ustosunkować do niego. Nie
    odpowiedziała, więc byłem święcie przekonany że taka sytuacja jest
    równoznaczna z tym, że nie ma sprzeciwu i zgadza się na polubowne
    załatwienie sprawy. Dziś rozmawiając z panią mecenas usłyszałem, że jest
    zupełnie odwrotnie i sąd nie otrzymując odpowiedzi uznał, że żona nie
    wyraża zgody na takie załatwienie sprawy. Ma być ustalona pierwsza
    rozprawa i całość będzie z orzekaniem o winie, przypuszczam że mojej.
    Prosiłbym o jakąś informację w tym temacie, bo szczerze powiem że
    zgłupiałem po odpowiedzi pani mecenas.

    --
    Maciek