    From: wombi <j...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie sie w kosmos i dowod bez meldunku
    Date: Sun, 17 Sep 2006 22:27:14 +0200

    Piotr Biegała napisał(a):

    > ZTCW to wymeldowujesz sie w jednym miejscu a meldujesz w innym. Wiec
    > spokojnie skladasz wniosek o wymeldowanie i po sprawie. A jak Cie
    > zapytaja gdzie masz zamiar sie zameldowac to wyssij cos z palca - to i
    > tak nie ma znaczenia, dopoki sie gdzies FORMALNIE nie zameldujesz.

    Nikt go nie będzie pytał gdzie zamierza się zameldować.Jeśli ma zamiar
    wyjechać na stałe do UK to niech się lepiej nigdzie nie melduje.Wtedy
    będzie działał w zgodzie z ustawą o ewidencji ludności i kodeksem wykroczeń.

    > A dowod bez meldunku - pewnie ze wydadza - bo niby czemu nie. To wolny
    > kraj i masz prawo nigdzie nie mieszkac.

    Fakt.Albo może być taka sytuacja,że w polu "Adres zameldowania" wpiszą
    "Wielka Brytania".