  • 71. Data: 2005-12-08 15:59:40
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Nick<n...@w...pl>

    absolutnie nie wiem co masz na myslidaj mi gg

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 72. Data: 2005-12-08 16:03:09
    Od: Nick<n...@w...pl>

    Wszystkich przepraszam to nie tak miało być.
    Ale wiemm,że jej babcia sie martwi się o seibie a ona tego może nie widzi.

    Jeszcze raz przepraszam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 73. Data: 2005-12-08 16:04:58
    Od: Nick<n...@w...pl>

    Ciebie Kaśka przeprasz, że nie zrozumiałaś tego co chciała powiedzieć.
    Jeszcze raz sorry

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 74. Data: 2005-12-08 16:31:27
    Od: Nick<n...@w...pl>

    > Czy to ma być groźba czy ostrzeżenie?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info

    Absolutnie nie , ponieważ ja nic nie chcę zrobić. Wieć nie wiem skąd taka
    insynuacja. Przepraszam za złe zrozumienie. Nie jestem takim człowiekiem. Bądź
    spokojna.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 75. Data: 2006-02-03 13:54:18
    Od: monika<n...@o...pl>

    witam mam pytanie wyjechalam za granice a w miedzy czasie rodzice wyprowadzili
    sie z mieszkania w ktorm wczesniej zamieszkiwalismy bylo to mieszkanie lokatorskie
    rodzice i brat sie wymeldowani niestety nie ja poniewaz nie bylam w polsce i nie
    bede tam jeszcze dlugo a chcialabym sie wymeldowac poniewaz nowi lokatorzy
    chcieliby wykupic mieszkanie w jaki sposob oglabym to zrobic? czy moge upowaznic
    do tego rodzicow ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info