  • 1. Data: 2007-06-02 11:51:20
    Temat: wymagane ksero dowodu osobistego (znowu)
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Aby zakończyć współpracę z pewną firmą - wymaga ona czegoś takiego:
    "dołączenie do wniosku ksero dowodu osobistego, z widoczną stroną
    zawierającą nazwisko, pesel, serię i numer dokumentu oraz adres
    zameldowania. Ksero dowodu osobistego powinno zawierać klauzulę
    "potwierdzam zgodność z oryginałem", "dokument aktualny na dzień
    XX.XX.XXXX" oraz podpis Abonenta. W tym przypadku Abonent wyraża zgodę
    na przetwarzanie wszystkich danych osobowych, podanych na w załączonej w
    związku z dobrowolnym wyborem tej formy potwierdzenia swojej tożsamości,
    kopii dowodu osobistego, w celu weryfikacji jego tożsamości i wykonania
    usługi przez FirmeX. Abonent ma prawo dostępu do treści swoich danych
    oraz ich poprawiania.

    lub
    - Stawić się w siedzibie Biura Handlowego FirmyX) z dokumentem tożsamości,

    lub
    - Potwierdzić notarialnie podpis Abonenta pod wnioskiem.
    "

    Całkiem mi się to nie podoba, czy jest możliwość by takie pobożne
    życzenia zignorować?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2007-06-02 14:04:24
    Temat: Re: wymagane ksero dowodu osobistego (znowu)
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    BartekK <s...@N...org> napisał(a):

> [...]
    > "
    >
    > Całkiem mi się to nie podoba, czy jest możliwość by takie pobożne

    Przepisy są tutaj:
    http://www.giodo.gov.pl/332/id_art/1723/j/pl/
    ''złożenie sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych
    oznacza, iż przetwarzanie danych w tym celu staje się niedopuszczalne.
    Przetwarzanie danych w celach marketingowych, pomimo złożonego do Banku
    sprzeciwu doprowadzić może w konsekwencji do naruszenia praw i wolności,
    o których mowa w art. 23 ust. 1 pkt. 5 ustawy o ochronie danych osobowych. ''

    WM

  • 3. Data: 2007-06-02 16:43:23
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "BartekK" <s...@N...org> wrote in message
> [...]
    > "
    >
    > Całkiem mi się to nie podoba, czy jest możliwość by takie pobożne życzenia

    Możesz to swobodnie zignorować. No chyba, że taką klauzulę zawarliście w
    umowie zaczynając współpracę.
    Jeśli to są jej wymagania wymyślone teraz to może się bująć. Wystarczy
    zwykłe twoje oświadczenie wysłane tak, abyś miał potwierdzenie, że wysłałeś
    i że dotarło.

  • 4. Data: 2007-06-02 16:44:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "WM " <c...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > o których mowa w art. 23 ust. 1 pkt. 5 ustawy o ochronie danych osobowych.

    te dane nie są przetwarzane w celach marketingowych a w związku z zawartą
    umową więc to nie ma nic do rzeczy.
    Żadna zgodna na przetwarzanie damych nie jest potrzebna.

  • 5. Data: 2007-06-03 16:30:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 02 Jun 2007 13:51:20 +0200, BartekK <s...@N...org>
    wrote: