  • 1. Data: 2005-02-04 17:05:58
    Temat: wyłudzanie długów cd..
    Od: "KOSA" <k...@n...pl>

    Witam.

    Mam taką sprawę i nie bardzo wiem jak ją ugryźć(kiedys już poruszałem ten
    temat);
    7 lat temu miałem abonament kanał plus. I zrezygnowałem(zwróciłem dekoder,
    uregulowałem co trzeba i to wszystko).
    I teraz po 7 latach jakaś firma -kruk wnosi że kupiła jakiś urojony dług (z
    1998r.) od kanał plus i że jestem jej coś winny. Nie przypominam sobie żebym
    miał jakieś zadłużenie, ale z tego co już się dowiedziałem takie działanie w
    tej stacji TV to normalne, nie jestem pierwszy.
    Najpierw 3 liściki od kruka że skierują sprawę do sądu - olewka. Ostatni -
    "projekt pozwu"(ciekawe kto był projektantem;)).
    A teraz że planują sprzedać dług - ciekawostka. Paranoja jakaś, ja nie wiem
    wogóle jak w państwie prawa można uprawiać takie dziadostwo.
    Oczywiście wszystko mam totalnie w d** bo mieli na to czas 4 lata temu a nie
    teraz więc żadna sprawa w sądzie nie przejdzie - i oni doskonale o tym
    wiedzą.
    No i teraz prośba, może ktoś mi powie, jak taką sprawę dalej pociągnąć bo
    czuję się w tym momencie poszkodowany. Nie mam czasu zawracania sobie głowy
    pierdołami a oni do tego mnie zmuszają więc powinni mi to wynagrodzić.
    Pomóżcie, może RPO, jakaś federacja konsumentów, pozew do sądu, sam nie
    wiem. A może są jakieś osoby, które za jakąś część z ewentualnego
    odszkodowania będą gotowe poprowadzić tę sprawę.

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-02-04 17:38:08
    Temat: Re: wyłudzanie długów cd..
    Od: Arek <a...@e...net>

    KOSA rzecze:
    > Mam taką sprawę i nie bardzo wiem jak ją ugryźć(kiedys już poruszałem ten
    > temat);
    [..]

    Znajomy ma to samo.
    Przysłali mu plugastwo z groźbami karalnymi i obraźliwymi wyzwiskami
    typu "D. Z. jako osoba niegodna zaufania" .

    Sprawa ląduje w sądzię, jeżeli chcesz się dołączyć to odezwij się do
    mnie na b...@e...pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2005-02-04 17:51:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KOSA" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > czuję się w tym momencie poszkodowany.

    A na czym polega ta szkoda?

    > Nie mam czasu zawracania sobie głowy pierdołami

    Czyżby?

    > a oni do tego mnie zmuszają

    Powiedz, że żartujesz...

    > A może są jakieś osoby, które za jakąś część z ewentualnego
    > odszkodowania będą gotowe poprowadzić tę sprawę.

    Tu nie USA

    > pozdrawiam,

    ja też

    Alek

  • 4. Data: 2005-02-04 19:49:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KOSA" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    Równolegle jest drugi wątek o tym samym, tylko gość to zatytułował CYFRA+.
    Nie mnóżmy bytów ponad konieczną miarę.