  • 1. Data: 2005-08-30 19:56:11
    Temat: wykorzystywanie danych osobowych
    Od: "black_rosse" <b...@v...pl>

    Czy istnieje ustawa, mówiąca o nielegalnym i bezzgodnym wykorzystywaniu moich
    danych oosbowych ( na przykład numeru gadu gadu) przez osoby trzecie. Pytam,
    gdyż uważam, ze takie niemoralne i niegodziwe postępowanie powinno ponieść za
    sobą konsekwencje. Chciałabym sie dowiedzieć do kogo się w takiej sprawie
    zwrócić. Opisze swoją historię: Zawarłam znajomośc z oosobą pod nieznanym nr
    gg (gadu gadu),z tym, ze pierwsza wiadomość wypłynęła od niego. Poznaliśmy
    się, i wszystko byłoby ok, gdyby nie to,ze znajomosc okazała się fałszywa.
    Rozmawiałm z osobami które wczesniej, dośc długo znałam i po prostu wykręciły
    mi głupi, kretynski żart. Podały się za niego. Teraz chciałabym, zeby te osoby
    poniosły odpowiedzialnosć za swoje zachowanie! pozdrowienia, prosze o szybkie
    posty...