    From: Grzegorz Skiera <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wykorzystanie wizerunku banknotu
    Date: Mon, 30 Aug 2004 13:46:48 +0200

    Witam.

    Nie wiem czy trafiam na dobra grupe, ale mam problem i nie wiem gdzie
    oto zapytac.

    otóz zajmuję sie min projektami ulotek na roznego rodzaju imprezy.
    Ostatnio mialem pomysl aby do takiej ulotki jako podklad wykorzystac
    zeskanowany banknot (np 50zł). Na ten skan nałozylbym odpowiednie napisy
    o odbywajacej sie imprezie itp itd. Oczywiscie ulotka miala by inny
    rozmiar niz banknot, inny papier itp itd.

    Mam pytanie czy jak taka ulotke zrobie, czy moze sie ktos do tego
    przyczepic ? Jest to wogole zgodne z prawem ?

    z gory dzieki za odpowiedz.

    pozdrawiam

    Grzegorz Skiera