  • 1. Data: 2005-02-22 11:09:11
    Temat: wykorzystanie muzyki w swietle prawa
    Od: Janusz Sondecki <n...@s...pl>

    Witam Serdecznie,

    Mam pytanie odnosnie wykorzystania muzyki na stronie www. Zauwazylem, ze na
    niektorych stronach www sa wykorzystywane starsze utwory jako podklad
    dzwiekowy. Jak mniemam jest to dzialanie w pelni legalne.

    Dla przykaldu strona cookie.pl wykorzystuje podklad dzwiekowy D.Brubecka,
    swietnego jazzmana.

    Moje pytanie odnosi sie jednak zasady, na podstawie ktorej mozna
    stwierdzic, ze kilka dzwiekow z danego utworu mozna "pozyczyc" bez prawnych
    restrykcji. Skad uzyskac takie informacje? Czy chodzi tu o utwory np.
    sytarsze niz x lat etc.?

    pozdrawiam
    Janusz Sondecki

  • 2. Data: 2005-02-22 11:23:18
    Temat: Re: wykorzystanie muzyki w swietle prawa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > prawnych
    > restrykcji. Skad uzyskac takie informacje? Czy chodzi tu o utwory np.

    musisz miec zgode autora. Nie wiem czy ktos sie do mid-a przyczepi jezeli
    sam go zrobisz napodstawie utworu
    ale na wykorzystanie pisonkei na pewno zgoda jest potrzebna.

    P.