  • 1. Data: 2005-02-22 10:07:30
    Temat: obowiazek sluzby wojskowej
    Od: "Michał Przytulski" <m...@v...pl>

    mam pytanie jak ma sie sprawa powszechnego obowiazku sluzby wojskowej do
    mezczyzny ktory posada juz zone i dziecko ??
    Wiem ze jest cos w przypadku gdy jest jedynym zywicielem rodziny, ale co
    jezeli zona pracuje
    ale jest na urlopie maciezynskim / opiekunczym ??
    Co tez jezeli oboje nie pracuja ??
    Z gory dzieli za pomoc.

  • 2. Data: 2005-02-22 10:14:13
    Temat: Re: obowiazek sluzby wojskowej
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michał Przytulski napisał(a):

    > mam pytanie jak ma sie sprawa powszechnego obowiazku sluzby wojskowej do
    > mezczyzny ktory posada juz zone i dziecko ??

    Tak samo jak do wszystkich innych.

    j.

  • 3. Data: 2005-02-22 10:27:22
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 22 lut o godzinie 11:07, na pl.soc.prawo, Michał Przytulski
    napisał(a):

    > mam pytanie jak ma sie sprawa powszechnego obowiazku sluzby wojskowej do
    > mezczyzny ktory posada juz zone i dziecko ??

    W związku że temat wojsteczka powraca jak bumerang, to nie wypowiem się na
    razie w kwestii zasadności pytania.

    Natomiast ciekawi mnie to że żonę *się posiada*.
    Można ją *posiąść* , *zniewolić* /zresztą nie tylko żonę/ - ale posiadać ??
    Co to jet jakiś przedmiot ???

    Zapieprzaj do armii i spełniaj swój obowiązek konstytucyjny - może
    nabierzesz trochę szacunku dla społeczeństwa !!

    --
    Herbi
    22-02-2005 11:27:06

  • 4. Data: 2005-02-22 11:24:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast ciekawi mnie to że żonę *się posiada*.

    Jedni posiadają drudzy nie. Co w tym dziwnego?
    Ja sobie wziąłem żonę i ją posiadam;))

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-02-22 12:02:58
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 22 lut o godzinie 12:24, na pl.soc.prawo, Leszek napisał(a):

    > Jedni posiadają drudzy nie. Co w tym dziwnego?
    > Ja sobie wziąłem żonę i ją posiadam;))

    No tak - w poznaniu tak bywa :P

    --
    Herbi